Kesha..

Nuu är äntligen Kesha hemma. :D Har längtat som en galning.! Första dagen var väll lite små läskig och hon gick knappt en cm ifrån mig, men det släppte efter ett tag. Så nu springer hon runt som ett yrväder och är knappt rädd för något alls.. Som idag, lämnade jag duschen lite öppen och helt plötsligt satt det en Kesha brevid mig som minsann också skulle duscha.. Och att jaga dammsugaren är nog det bästa hon vet..
Idag blir det nog att leva loppan med Doriz för Keshas del, tror Summer skulle komma förbi en snabbis ikväll med henne så det ska bli intressant, dom e ju nästan samma storlek. :)
Det var det för idag, och Jaa BabyBoo jag ska börja uppdatera mer. ^^
Ja just, en sak till.. Allt jag från och med nu har att säga till DIG är, SKYLL DIG SJÄLV nu..
För sprider du ett sånt där rykte, då står du för konsekvenserna också.. Okej.? Bra. :D
Hahaha att JAG skickade honom.? Stäng käften istället så hade det aldrig hänt från första början din jävla pajas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0