Craap...

Jahaja, dagen har enbart varit PISS förutom att jag träffade John när jag var i Vika. :)
Jag var där med lilla vovven och pratade om massa saker som händer just nu runt omkring, och ALLT är totalt jävla oppochner.. :( Men men det är bara att se framåt och söka toppen.. Försöka att inte ge upp förän man är där.. Och ett plus i kanten var att jag träffade Louise, karro, Tina och Cecilia också nu ikväll, dom såg att jag var ledsen och bjöd över mig på ett glas vin och satt bara och pratade.. Kändes underbart..

Känns skit dock att ingenting är som förut, då man bara kunde gå till andra sidan Ösmo så visste man att allt man behövde fanns just där, i den fina villan på Skogsvägen.. Och hur det än är nu, även om det inte är lika mycket umgänge där emellan eller kanske inte heller lika socialt och att man inte vet lika mycket om varandra så kommer INGEN levande själ kunna ta den platsen du har i mitt hjärta för allt du hjälpt mig med och alla stunder vi haft tillsammans.. Finns ingen som överträffar dig Sofia Jibbefors..

Nej nu är klockan mycket och det är godnatt för Denize..
Saknar min Thom dock. :(
Men ha det bra alla där borta eller var ni nu är..



Kommentarer
Postat av: fia

<3

2011-07-25 @ 17:20:34
Postat av: Denize

<3

2011-08-01 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0