Ye ye yeee...

Tja tjaaa. :)
Gårdagen var as nice. :) Började med jobb som gick sketans bra, satt och pysslade och lite allt möjligt med barnen.. Sen bar det hem till Viktor, satt där typ en timme kanske, sen kom Kenneth, (viktors papi) och hämtade oss, så åkte vi till coop typ och hämtade Gunlög (viktors mami)..
Sen åkte vi hem till dom, och gunlög visade mig runt i deras nya lägenhet, jätte fint var det. :)

Sen satt vi och pratade massor, sen åt vi as god mat, drack lite vin och hade allmänt trevligt.
Kollade på lets dance och sol sidan, sen vid typ tio gick jag och Viktor hem till honom igen där vi kollade på film och hade allmänt mys.. Viktor försökte också lära mig hur man spelar WOW, men det gick ju inte så jävla bra asså.. Haha fy fan va grejer att hålla reda på, får ju pann knack direkt.. Jag håller mig till Mumin..

Yeye, snart kommer Fia förbi en snabbis, va ett tag sen man såg henne.. Så ja ska väl slå på lite kaffe till damen..

Nej nu orkar jag inte skriva mer, höööörs. :D

Todays tought,
"Faith..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0