Javisst...

Tja tjaaa...
Vaknade skapligt tidigt idag, men somnade dock hur sent som hellst.. =/
Låg och smsade med en viss person som visade sig vara totalt tvärt om mot vad den visat sig vara...
Men yeye, saker blir aldrig som man tänkt sig...

Igår kväll var jag och Hanna ute och gick i typ en halvtimma, as skönt men jävligt kallt..
Vi gick runt lite och snackade, kollade på stjärnorna (för hanna visste inte hur karlavagnen såg ut) haha..
Sen när vi kom hem igen så kollade vi på "Beck - Annonsmannen".. :D Mikeal Persbrandt me like..
Seeen såg vi att secret window gick på tv, med Johnny Depp.. Så vi bestämmde oss för att se den, men som
vanligt så slutade det med att Hanna somnade efter ca tre minuter. :) Så jaa, jag slog på boomerang och som sagt, började smsa med en viss person....

Nuuu blir det iallafall till att dricka kaffe och kolla på Tzatsiki, vänner för alltid... ;P
Senare idag ska jag sätta mig på en underbar tågresa från enköping ääääända ner till nynäshamn... Yaay, eller.?
Äh det blir bra sålänge man har musik i öronen..

Todays tought,
"Maybe i got issues, but baby, your pritty messed up too."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0