Hallåja...

Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar. 
Det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans.
Nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra,
att det skulle vara du och jag förevigt.
Men utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
Jag saknar medvind, när fan ska det vända.?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända..
Ska ta mig i kragen, hålla mig vaken på dagen för allting går vidare men saknade skaver.
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig, jag kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag
ser dig...
Tack för alla fina minnen som vi delar, jag känner rädslan nu för skillnaden att leva. 

Nu blir det till att klara sig själv och få nöja mig med att bara vara din vän.
För kärleken dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men det var ingen
som lyssnade.

Jag är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan.
Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam.
Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskat dig..
You took my breath away och jag vill aldrig hämta den.!
Men försöker vara lycklig idag för dörren är ju stäng och du har nyckeln
tillbaks.. Iallafall ett tag, men jag måste gå vidare, inte idag, men vill få stopp på mitt lidande.! 
Det var för oss som solen sken som guld och gick upp
varje morgon för kärlekens skull.!

Kanske var det bara bra det som hände, och vad som än hände, så var du min ängel..
Kom till jorden för att ta mig från min depression, det här är ingenting i mängden som jag klätt med ord.

Kan bara hoppas på att ödet för oss samman vill leva med dig och få se döden tillsammans.
Men vi får se nu vad framtiden kan bjuda på.. Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så.!
Så jag lever livet och sluta lipa nu.. 


Kommentarer
Postat av: Linn Pettersson

Du skulle bara våga lämna mig.. Tänk på hur många DU sårar då.. Jag älskar dig av HELA mitt hjärta ska du veta..

2011-10-25 @ 22:47:21
Postat av: Denize

I wont.. I love you.!

2011-10-28 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0