UTBROTT.SE

Du sårade mitt inre och du kränkte min själ,
du slog mig fast jag var mindre med din fega jävla själ.
Men de djupaste såren finns i mitt hjärta,
de fulaste ärren kom inte av smärta.

Du tog min kärlek ifrån mig, min enda sanna.
Det gav mig det bittraste mörker, som kom för att stanna.
I mitt hjärta har helvetet brunnit så nu finns inget gott kvar,
all kärlek från mig har försvunnit och ensamheten viskar mitt namn.

Det har stängts en dörr till mitt dunkla sinne,
men kvar är minnena från förr, någonstans.. Men långt där inne.
Från sorgens mörker kommer hatets storm,
För ensamt kvar brinner hatet liksom hämndens begär,
för mörkret i mig vinner alltid, du ska dö, jag svär.

Jag har gått på den slakaste lina, för att få detta att ske,
du ska få känna den hemskaste pina och se mig stå och le.
Det jag nu gör ger dig dödens panik.
Det enda jag hör är ditt sista skrik.
När du slutligen dör
är jag äntligen rik.

FUCK YOU, and have a nice day...


Todays tought...
"Det brann i min själ och jag kände i mitt hjärta,
första gången det slog mig, kärlek är smärta..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0