Oh my..

My oh my.. Har nog aldrig träffat någon som verkligen äcklar mig mer än du. :D
Haha got damn.. Skarriiiiigt så det sjunger om det.. Bläää.!

Welly, här i huddinge händer det inte mycket, men men.. Det blir helt enkelt att kolla barn film med små bröderna vilket jag ärligt talat inte klagar på. :)

Fast det värsta e hur mycket tid man får över att tänka på saker och ting.. =/ Hur mycket jag saknar t.ex Thom, Fia, Nynäshamn (av nån dum jävla anledning).. Tiden att tänka blir ju inte bättre på kvällen när alla går och lägger sig.. Är van att alltid ha Thom här men nu e det ju inte så.. :( Nu e det bara jag och Ke$ha..

Imooorgon ska jag bara vara hemma typ, finns inte mycket annat att göra här, sen ska jag på möte i nynäs på fredag.. Får se hur det går.. Tiime to watch a movie.. Bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0