Heluluuu.

Shuleluluu.! :D
Welly, idag vaknade jag hur pigg och glad som hellst, jävligt smooth faktiskt. :)
Ke$ha ligger fortfarande och sover den lilla pissmyran. Eller a, hon har varit uppe och ätit och vart ute snabbt, men nu sover hon igen.. Det blir förmodligen att åka hem redan idag för min del.. Vet ju dock inte när jag ska på mötet imorgon så de e likabra att vara hemma så det blir liiite närmre än att åka från huddinge..

Åh jag har nog världens underbaraste små bröder för övrigt. Jesper kom in med frukost till mig igår morse och imorse fick jag ett sms "snella stanna hära hela månaden bästa systern" Iloveyou.!

Nej nu blir det frukost och film. :) Smell ya later dudes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0