Tack.!

Igår var en av de jobbigaste dagarna hittills..
Fick höra vissa saker jag aldrig trodde att du var kapabel att säga..
Du gjorde mig så sjukt ledsen mamma.. =/

Vill bara skaffa ett stadigt jobb, tjäna mina egna pengar och flytta till MIN egen lägehnet, som JAG får inreda själv, och inte har någon som klagar på vad som finns där eller vad man gör och hur man mublerar.. Bara MITT eget.. Fy fan va skönt.. Och på tal om egen lägenhet så var jag i lördags och kollade på Erik O Fias lilla paradis som efter mååånga om och men äntligen är klart :D Och GOD DAMN va snyggt det blev.! Vardags rummet va sjukt snyggt med fondväggen och Fias hylla o aa alltig smälte ihop så bra.. :D Sjukt fint BabyBoo, ni har verkligen lyckats.! Så nu längtar jag efter att Lina ska bli klar med deras så man får smyga in dit också. ^^ Har nämligen hört att deras kök ska va fint så fan ta den som spiller en smula där inne..

Fick nyss ett samtal från a good friend.. Tack för att du fick mig på bra humör och tack för pratstunden och alla goda råd.. :) <3

OCH sist men inte minst.! Tack Fia, Eva och Lina, att ni fanns där igår.. <3


Todays tought,
"Äh men ja tar sparkcykeln till plugget :D"

Kommentarer
Postat av: fia

alltid välkommen :D de vet du :)

tveka inte!

2011-01-27 @ 23:22:08
Postat av: Denize

Aw :') Thanx BabyBoo.!

2011-01-29 @ 13:50:52
Postat av: Lina

finns alltid här :)

<3<3<3<3

2011-01-30 @ 00:04:46
URL: http://l-illis.blogspot.com
Postat av: Denize

Tack Lina.! <3<3<3

2011-02-07 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0