Svaghet...

Förlåt för min svaghet, förlåt för mina spillda tårar, förlåt för min kärlek och mina känslor..
Men tankarna snurrar i mitt huvud 24 / 7 och dom går inte att släppa...

Jag försöker vara en stark person som går igenom någonting jobbigt.
Det sägs att de inte gör mig svag utan är bara ett bevis på att jag är stark..
 En del säger att andra hade gett upp och inte stirrat stormen rakt i ögat..
Så kanske alla någongång känner..
Eller så kanske det inte känns så nu, men historien skrivs inte av andra i
 framtiden utan av dig i nuet. Vill du skapa en historia som
 talar om dig som en svag person.. Be my guest, eller så utnyttjar 
man sin styrka som du vet att du har och väljer själv att söka hjälp
 eller hitta rätt väg..
Framgång är inte utan motgång..
Framgång är den slutsats vi drar av det engagemang vi lagt in i saker vi
 bryr oss om.. Att du bryr dig är inte din svaghet.! Svag är att inte bry sig alls..
Men att däremot ta emot olycka och våga göra någonting mot det, det är sannt mod..
Förstå din egen styrka.!
Styrkan är inte utav gråt och självömkan, utan resultatet av det du tar dig igenom...


Todays tought,

"Mer betydelsefull ekvation än själva relativitetsteorin.!
 Det krävs bara ett varmt hjärta och en själ fylld med tro
 för att ränka ut svaret..!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0