-'-'-'-'-

Jagaja.. Gårdagen sög ju...
Men skål för dig min älskade kusin, och jag hoppas du vet hur mycket din mamma saknar dig Nathalie..
Hoppas att du har den bra där uppe bland molnen :) Hälsa Johanna och Lotta från mig...

Gårdagen var helt okej i guess...
Var med Cecilia hela dagen nästan, åkte på kvällen till min faster och firade Nathalies födelsedag.. Det blev lite tårar men endå en väldigt trevlig kväll.. Sen gick jag tillbaka till cecilia, och jävlar vilket uuuuunderbart väder.. :D Eller.? Nej men tur att det inte spö regnade iaf.. =/


Nuuu ska jag... Ja det ska jag.!! Ingen aning..
JO ringa o väcka cecilia, det kans sluta med en smäll haha..

Laaaateeeer.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0