Hubbabubba..

Yo players..
Dagen har varit tooootaly okay..
Men vaknade dock inte med ett leende på lipsen, men det löste sig..
I morse låg´jag och Lisa bara och drog oss i sängen men sen jävlar gjorde vi ett ryck, ja gick hem,
bor ju som tur var bara på andra sidan häcken. :) Tog ett bad och låg och filurade ett tag på massa..

Sen pratade jag med Ricky på msn, så åkte ner till han och tittade på Jurassic Park eller hur det nu stavas..
Det var nice, tills det började åska ute och det kom ett skyfall som hette duga..

Sen åkte jag hem igen, då kom älskling till mig ett tag, sen nu sitter ja hemma hos Liszsz igen..
Nu blir det Pan pizza, Dennis korv, saft och Scruuuubs <3

MUMMALICIOUS.!!

Todays tought,
"Äta kaffe och dricka mackor med olika former.. <3"
I love you.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0