En Tisdag i stan..

Tja tjaaa. :) 
Jahaja, då va det dags för mig att också skaffa blogg.. Hmmm.. Kan ju börja med i Tisdags..

Tisdags va as nice, slog upp ögonen till ett vackert väder och tanken av att denna dag skulle bli as nice. :)
Dagen började med en kul tåg resa med Ricky boy in till stan där vi käkade på Kungshallen.. Yummie..
Later kom John in och vi tre glodde på bio, vi såg Wolfman.. Den va väll heeelt ok.. I guess...

Sen så jumpade vi on the train to Nynäshamn, och tro det eller ej, men tågen gick som dom skulle.. :)

Onsdagen där emot började med provsvaren från bröstcenter, inte lika kul dock så den dgen raderar hellst den dagen...


Men just nu sitter jag i Enkpg hemma hos Hanna. :D Va ett tag sen man såg den tösen så ja drog på mig en väska och åkte hit.. Imorgon ska vi bada, sen under dom senare timmarna blir det nog Utgång.. Funney...

Todays tought
"I taket lyser stjärnorna."

Thats a rap, c ya. :)


Jag och Hanna. :)


Moi


HannaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0