Woop wooop...

Waking up to se that everything is okay, the first time in my life and now its so great.. Slowing down and looking round and i am so amased, I think about the little things that make life great, i wouldn't change a thing about it.. This is the best feeling..

Welly, kom precisans till Vika för att passa dom små vovvarna. :) Trävlans.. Kunde dock (som vanligt) inte somna igår.. Så mamma kom in till mig när hon skulle upp till jobbet och blev lite chockad, där satt jag och kollade på mumin.. Så kan det gå.. Men aa, somnade väll till runt sju nån gång och gick upp tio.. Så that sucks.. Men men, va gööör man.? Nu är jag iaf pigg och på allärten eller va det nu heter.. ;P

Nej nu ska jag gå ut på baksidan med hundarna så dom får göra sitt.. :) Smell ya later dudes..


Todays tought,
"Nine million bicycles..."

Kommentarer
Postat av: Tonytina

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-02 @ 06:03:43
URL: http://tonytina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0