Mmjooo....

Got damn va trött jag blir på alla som tar saker för givet så fort det är något, och man får inte ens förklara sig om hur det egentligen ligger till... Varför inte bara komma fram, fråga hur det ligger till, få ett svar och reagera där efter.?

Welly, här i nya lyan känns det as bra.. Har ju haft awsome väder hela veckorna också, idag är bannemig första dagen det är... vafan heter det.? Mulet, ja där satt den, a mulet på as länge.. Men ganska skönt endå när man faktiskt inte ska ligga och lata sig hela dagen.. För idag ska vi ner till bemanningen och glutta lite jobb.. :)

Igår var nice, jag åkte hem till mami i ösmo och mådde skit och vattnade blommorna.. Sen ringde Summer och sa att hon skulle komma o hämta mig, så vi åkte ner till nynäs, där vi träffade Lollo och henner kompis. Så vi satte oss på en brygga i hamnen och kollade på gotlandsbåten, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. :)

Och igår fick jag fin besök också, lilla Fia dök förbi och kollade på lägenheten. :)
Jaaa nu ska ja käka frukost och sen glida ner till Nynäs.. Smell ya later...


Todays tought,
"Her eyes are felt whit tears..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0