Lät du henne komma närmre.?

Jag ville mötas nånstans nere på djupet, jag har varit där förut och jag är inte rädd..
Lät du henne komma närmre.? Var hon vackrare än mig.?
Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig...
Jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.

Jag har försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser....
Den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut. Men hur ska man älska nån som har älskat nån förut.?

Vissa stunder kan det kännas ensamt om du undrar vad jag tänker på
så jag håller hårt och kryper tätt intill dig, som om hon skulle försvinna då
Vi talar sällan högt om våran framtid, vi talar aldrig högt om det vi har.
Dina drömmar blir allt svårare att se nu och mina finns snart inte längre kvar....


Todays tought,
"Hur.?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0