AAAAJ.!!!

Äntligen hemkommen från sjukan efter första omgången av radioaktiva medel och strålning.. Och det var den värsta smärtan jag någonsin varit med om.. Fy faan..... Men vem fan sa att nålar rakt in genom bröstvårtorna skulle vara skönt.? :)
Men personalen... Säger man personalen till folk på sjukhus.? Åh skit samma, dom var hur som heeeelt underbara.. Så tack till dom tre små tanterna på Karolinska newclearmediciniska avd. :)

Sitter just nu i soffan hos Johannas mami o papi och väntar på att Johanna ska bli klar så vi kan åka to the vika..

Usch, mår illa... Så nu ska jag smutta ner mig i täcket och trösta mig med... Hmm... Glass typ...


Todays tought,
"Isn't it obvious.?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0