Woop Woop.!

Tja tjaaa.! :D
Nu jevlar ska det partas. :)
Utgång ikväll i stan med Fia, Erik, Ricky och John..
Ska bli aaaas nice, sen förhoppningsvis får man sovsällskap av snyggaste.. :D

Dagen började skit segt. =/ Var as putt hela dan fram tills för typ en timma sen, så var lite down på jobbet men det gick bra iaf, för min underbara chef lät mig sluta lite tidigare. :)
Så efter jobbet åkte ag hem till Fia, sen åkte vi ner till nynäs och som vanligt cp som vi är så vart det en kommentar ride.. "Trodde han fick åka med.!" ;P Fia vi e bra vi.. Eller.?

Och nu kom storebror på besök.!!! :D
Yeye, nu fick man ett glas vin av mor min.. Sen ska hon snäll som hon är köra ner mig till tåget..

Hööörs. Puss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0