Tja tjaaa. :)

Just nu sitter jag med hårfärg i håret, syster yster färgade barret på mig..
Så bye bye black head. :)

Åt nyss en asa trevlig middag me Mami, Seth och Limpan.. Linn berättade om hennes helg när hon
hade umgåts med Håkan från färjan, haha uuuusch..

Dagen för övrigt har varit trevlans som tusan, hade jätte kul på jobbet.. :)
Har fått en ny liten kille, skit söt.!

Men just nu sitter jag och väntar på om Vikki ska höra av sig eller om ja helt enkelt ska åka med syster till Nynäs..
Vi får se vi får se... Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Hööörs. :)

Todays tought,
"Jag lunchade med en nudel i bankkön för att jag saknar självkontroll."


Kommentarer
Postat av: Linn

Inte bye bye black haha det är kvar söta du <3 Puss.

2010-03-09 @ 12:04:39
URL: http://linnpetterssonf.blogg.se/
Postat av: Denize..

haha true so true... <3

2010-03-10 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0