Stole....

YO faggots.!
Igååår så... Jaa du vafan gjorde man.? Satt i vika hela dan typ, sen så kom mami och hämtade mig, så åkte vi och handlade.. Sen när man kom hem så va det bara slänga i sig mat och springa till tåget.. Hade ingen koll på tiden så det blev åtta tåget hem till Viktor.. :)
Vi satt och snackade, hade mysigt, kolla på film.. En skräck film som vanligt så jag höll på att skita ner mig.. Nån konstig film med massa muppets som bodde under marken o massa sånt, som hoppade fram mot kameran helt plötsligt, det är så jävla typiskt att dom gör det, men blir likt förbannat lika rädd varje gång...

Seeen hur som så gick vi och la oss typ.. Vaknade imorse av att ja va helt själv, tog en timme för mig att komma på att Viktor faktiskt hade väckt mig och sagt hejdå.. Fan va vaken i skallen man är.. Eller.? :O
Jaa, men blev iaf väckt av Oddie som kom in och skrev som en galning, så jag mös lite med henne sen åkte jag till jobbet. :) Och nu jävlar är det inte lång tid kvar tills man ska gadda sig också.!! :D
För nu är det bokat och klart för Lilla My att sätta sig på min.... Vrist.? Heter det så.?
Hmm, ovanför foten, men inte på smalbenet.. Där emellan. :)

Welly, time to gooo..


Todays tought,
"She could have been a moovie star, never got the chance to go that far..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0