Aaa visst.....

Tja... typ....
Aja, gårdagen va... Aa de va den... Kvällen va nice iaf, umgicks lite med Fia. :D  Väldig nice..
Vi var borta vid IP och kollade på när mupparna sprang fram och tillbaka i en jävla fyrkant. :P Såg hur som hellst sjukt jobbigt ut, sen hände det massa kul, fick fias bil att nästan rulla ner på planen.. Men det va inte bara jag... ;)

Sen va de ju AS kul att man låg i sängen kvart i tio typ, och somnar gör man fan inte... USCH, kunde fan inte somna, guess i miss to have you buy my side...... Har ju nästan blivit en liten vana...
Yeye, somnade iaf typ tre... KUL, skulle ju inte upp o jobba dagen efter iaf.. Eller.? Jooho då...

Så jag var ju inte så överdrivet jävla pigg på jobbet idag tyvärr, men det gick bra iaf, fick godaste kladdkakan.! :D

Nu har man iaf kommit hem och lagat kycklingsallad till Damskapet... Och, aa.. Nu blir det väll kolla film och sova eller nått sånt.. Sen på fredag då jävlar blire bowling.! Yaay..


Todays tought,
"Det är att leka med eld när du drar upp det här igen,
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen..

Det finns ingen att behaga, inget att förklara.
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen.."

..

Lojalitet.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0