You MOTHER FU****.!!

Hahahaaaa åh, du din äckliga lilla jävla horunge asså.!!
Åååh va jag ska SKRATTA när du ligger som en liten jävla fläck jävel på backen och inser att det är INTE okej att springa runt som en liten jävla tattare och leka stor och hota folk hit o dit som om du ägde stället...! Åååh shit va jag ska skratta åt dig den dagen det är DU som får smaka gata.! Haha, pay back is a BITCH.! :D

Welly, nog pratat om dig din fitta.. Nu vill jag passa på att hälsa lilla skönheten Tila välkommen till familjen. :D Storebror kom hem med henne för några dagar sen och got damn, jag blev kär direkt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju inte din storebrors :S

2011-03-07 @ 13:01:03
Postat av: Anonym

nehe okej.? Så det är inte Thoms hund eller.? Hahaha.. Vem du nu e..

2011-03-11 @ 12:57:41
Postat av: Anonym

Eller a, thom och emmas.

2011-03-11 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0