Welly. :)

Hehuu everyone.! :D
Åh, igår var det Linas födelsedag, så först satt vi några stycken hemma hos Lina i hon och Addes lägenhet som var JÄTTE fin.! :D Spelade nåt spel med.. Ehm... Aaa, man skulle skriva saker man tänkte på och sen kolla hur många man hade som den man va i samma lag som också hade.. Haha, bra förklaring.. :P Men anyhow, efter ett tag gick jag Fiiia och Johanna över till Fiiia och dom fixade i ordning sig lite granna. :) Sen kom Lina och Ida dit så gick vi till Bedragarö baren. :) Dansade och hade sketans kul.! ;D Sen gick jag Fiiia och Erik hem till dom där Erik o Fiiia fick för sig att laga pommes mitt i natten typ. :P Men medans vi satt och väntade på att dom skulle bli klara så somnade Fia. :P Så jag och Erik satte oss och kollade på Trassel, den var bra faktiskt, gillar kameljonten som springer omkring..

Och i morse väckte Fia mig för vi skulle åka till Ösmo, och sen där ifrån till Eckarö eller va det heter för Fia skulle spela handbolls match. :) Och HAHA, Ösmo Handbolld har VÄRLDSHISTORIENS SÄMSTA MÅLVAKT.. Tänkte bara ifall det var nån blind, döv, idiot som på något sätt missat det.. Om det nu är möjligt..

Efter matchen åkte jag hem, och beställde pizza.! :D Mumms.!
Så aa, nu sitter jag här, ska kolla på tv nu så smell ya later.. :)



Todays tought,
"You know my name, not my story.. So don't judge me before you know me.!"



I Love You Baby Boo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0