Joboobbooobb.

Jagajaaaa, då kom man precis hem från jobbet.!
Suttit och spelat kort spel och yatzy. :P Jag vann o Hanna kom tvåa, Pontus sist och
Albin failade stenhårt så han strök vi helt. :)

Blev lite chockad attd et var Hanna jag skulle jobba på gården med,
men det var en kul överasskning :D Och trevliga ungdommar ävens. :)

Imooooorgon ska jag hämta det sista i Vika, =/ sen vette fåglarna vad jag ska göra..
Får se vad som hääänder helt enkelt..
Och dig din jävel, du e rolig du asså... Kan du inte visa dina två personligheter
för mig också.? :D Dom verkar vara så roliga.. :) Haha.!!

Nej nu blir det att titta på "Sons of anarchy."


Todays tought,
" You lied trough your theets, so for that FUCK your feelings.! ;D"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0