Javisst..

Jahaja, jobbade igår, skulle ha jobbat i vika på gården, men den var stängd, för Hanna var hemma och var sjuk.. Så jag fick jobba på Sorundagården istället.. Men inte klagar jag för det. (: Det var skapligt mycket folk så det var skönt.. Vi satt o kollade film och jag drack dock 11 koppar te.. :P Plus att jag och Fredrik spöade Pontus och Emelie i biljard.. :D Sweet.! Efter jobbet åkte jag ner till nynäs, fick aällsis av Pontus så de va skönt att slippa åka där själv bland alla idioter.. Nuu e jag iaf hemma, skulle fått fin besök, men så verkar det inte bli... Fast.. Aa.. Så jag tänkte att kanske BabyBoo ville leka, men hon ska ju på musikaaal ju.. =/ Hoppas ni får det trevligt. (: Nej fy för bövelen.. NU ska jag duscha.. Smell ya laaaaateeeerrrr alll ooofff yaaa Duuuuuuuuuuuudes.! Todays tought, "Jag drömde att vi var på ett cafe, och du beställde ett glas MJÖLK.?! Fan va arg jag blev." Haha Mupp du e asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0