Japp..

Jag är din bäste vän Jag är din bäste vän När din väg känns tung att gå När du är mycket långt från din trygga vrå När du är ensam ska du tänka på Att jag är din bäste vän Ja, jag är din bäste vän Jag är din bäste vän jag är din bäste vän om du är ledsen, så finns jag här I mina ögon är du alltid populär glöm bort bekymmer sorger och besvär för jag är din bäste vän Ja, jag är din bäste vän Det finns säker många som är smartare än vad jag är som kan mer än jag Kanske. Men ingen annan kan någonsin älska dig mer än jag, varenda dag. Grabben, så låt bara åren gå och låt dina hår bli grå jag hänger med det kan du lita på Jag är din bäste vän. Jag är din bäste vän. Jag är din bäste vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0