Carrothead.!

Idaaaag fick jag pengar av mami i alla <3 dag present..  Så jag ringde Fiant och sa det till henne så vi köpte hårfärg till mig.. Hur jag nu fick för mig det här... Trooor att jag kan skylla liiite på Fia. ;) Men som sagt så köpte vi hårfärg till mig, åkte hem till Fiant och det blev som det blev, haha.! Men nu kan du kalla mig Ms Carrot top, iaf tills imrogon. :) För då ska jag ner till Fia efter hon slutat jobba så ska vi färga en gång till och sen förhoppningsvis kan vi lösa resten med silvershampoo. :D

Sen idag var vi också på nån modevisnings grej i nynäs gymnasium... Det var väll helt okej i guess. :) Förutom att modellerna.. haha.. Aaa.. ;P Vi satt mest och lyssnade på två tjejer som sjöng, dom var duktiga som tusan. :)
Sen efter det åkte vi hem till Fiant igen och bara chillaaaaade tills min buss hem gick.. Så nuuu sitter jag framför tv'n och kollar på gammla bilder och lyssnar på filosof precis som JÄVLA vanligt.........

Ser fram emot imorgon, och få se hur håret blir. :D
Men nu ska jag på date med Ms, Kudde.. Har hört att hon e fett skön.. ;D
God natt.!


Todays tought,
"Im too broken too move on....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0