Miss SzSz

Jahaja, då var det slut på helgen, och det är ävens den tionde i tionde tvåtusentio..
Veckan har vart piss o helvete.. Misstag till allra högsta grad..

Här om dagen var underbart, hatade att den tog slut..
Handcreme, haha.. Jaa, nej... Äh vafan säger man.?
I löööve you.!!!!!

I lördags var jag uuuute på Bedarö, det var 70 80 90 tal, jävligt skojj..
Jag och Sandrew dansade arslet av oss till Spice Girls. :)
Idag har jag vart och kollat Fias handbolls match, fy va duktig hon är.
Förutom att hon har en tendens att vilja slå folk som drar henne i armen. ;P

Jaha, och just nu sitter man hemma och lyssnar på musik o skriver av sig lite skit man har i skallen, dock inte här i bloggen.. :) Och snart var det dags för operation också, det var ju jävligt spännande, eller.? Fy faan...

Oooooch nu hade jag inte mer att säga, så det var helt enkelt ett piss tråkigt inlägg, men men shit happends, iaf om man inte läser mellan raderna då och då...

Todays tought,
"Finns det vatten.?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0