Ingen kommentar....

Jaha...
Såg något igår jag inte direkt hade velat se, men men, det bevisade bara att allt alla sagt är sant.. Kul.. Tack för alla lögner btw... 


Idag är det Onsdag, ska ner och jobba på gården i Sorunda, hehe får se hur det går då.. Sen blir det raka vägen ner till Ösmo efter det, hem till mami.. Var ju ett tag sen man va där så...

Har precis vart ute och rökt med Johanna o Fia på MIN EGEN VERANDA, och då kommer min underbart psykiskt störda granne Kurt ut och säger "måste ni sitta och röka".? JA VAFAN SKA JAG GÖRA DÅ.? Sätta mig under din fläkt jävel och röka eller.? Ditt jävla stolpskott..! Och just nu sitter Fia och Johanna som ringer runt till massa bostädsgrejsimojser, för fia och Ewrik ska flytta, så wish them luck.. :) 

Jaaaha nu blir de duscha och fixa, sen jobb jobb.. Smell ya later..

Todays tought,
"So i was right..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0