Yepiyaay.!!

Jahaja, helgen var det ja..
I Fredags skulle vi ju till Bedarö, men åkte istället och bowlade med Ewrik, Fia, Koffert och Johanna..
Det gick åt heeelvette haha, men kul var det. :)

Och i Lördags åkte jag till Åland över dagen med Tina, Cecilia, Patricia och några till. :)
Vi hade skit kul, sen stannade flickorna kvar i stan men jag åkte ner till nynäs och gick ut med massa folk, hade as kul. :D Kunde dock räknat bort en del händelser..

Och jag förståååår inte hur en del människor kan ljuga om en del saker så grovt asså.?
Welly...


Kommentarer
Postat av: ..

jag saknar dig något enormt.

2010-11-08 @ 11:34:04
Postat av: ..

jag saknar dig något enormt.

2010-11-08 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0