Dear brother..

Craaap, kan inte sova, så mycket tankar som snurrar runt i skallen på mig hela tiden, tanken om hur allt kommer sluta, men har mest tänkt på en vän, som en gång i tiden även var min bästa vän, vi spenderade varje dag tillsammans, men gled ifrån varandra, och blev även osams.. Nu är vi sams igen och vi ses då och då, men är det något jag önskar så är det att jag kunde spola tillbaka tiden till vi var som förut, kunde prata med dig om allt, verkligen allt, du fanns alltid där när jag behövde ditt stöd, vi skrattade ihop, grät ihop, gjorde saker ihop.. Hade sjukt roliga stunder tillsammans. :) Kan än idag börja skratta rakt ut åt saker vi sagt eller gjort.. Finns så mycket minnen som känns som om det vore igår... "Det står på byxorna" HAHAHAHA.!! GOSH i miss those times...
Jahaja, suttit och gråtit konstant hela dagen pga allt skit som hänt idag..
Lilla lillebror har slitit sönder minisken på hockeyn, plus att han ramlade och slog i huvudet..
Lilla skrutt, men som du sa till mig när du var tre år och jag halkade på golvet och fick popcorn skålen
i huvudet "haha klantskalle upp och hoppa lilla loppa." Haha, storasyster älskar dig Jesper.!
Welly, ska försöka sova ännu en gång, får se hur det går då..
Smell ya later....
Todays tought,
"De glada dagarna i livet bär en genomskinlig slöja av sorg.."

Kommentarer
Postat av: B boo..

jag kommer alltid att vara vid din sida sweetypie..

2010-11-03 @ 15:25:44
Postat av: Sweetypie

Hope so babyBoo

2010-11-03 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0