------

Ja ha då var operationen över, den gick as bra.. Har ont som satan dock.. =/
Men jag dog inte iaf.. :p

Igåååår var jag på handbolls match och tittade på Fia. :) Och dom vann, weeeiii.!!
Så matcvhen var as kul, förutom lilla F****N som gjorde illa Fia.. OKEJ om du hade bett om ursäkt, men icke du va tydligen för *HOST* fin, för det.. Haha din jävla kråka asså´.. Meeen du fick din pay back efter matchen. ^^

Just nu sitter jag och funderar på.... Massor....
Blir lite arg, för som sa att dom skulle operera genom armhålan, men nej då, vi lägger snittet rakt över bröstet, tack och bock.??!
Yeye, gjort e gjort och jag e glad att skuten är borta.. :)

Nej usch, dags att sova, klockan e kvart över tooolv..
C ya..



Todays tought,
"Poss........." FAN.!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0