Wopwopwooow..

Hehuu, whachasch, vaknade mitt i natten av nått jävla guitarr ljud för tredje natten i rad.. :S
Normaaalt, eller.? Med tanke på att ingen annan var hemma förutom John...

Yeye, dagen händelse var inte heller så kuul, hade precis duschat, går runt med bara handduk, sen går jag uan för att se om det var varmt ute.. Men ser plötsligt att en gubb jävel står och glor på mig, så får lite små panik och springer in.. Går in i köket efter nån minut, nej men ni tror inte att idioten står och glor in i köksfönstret.??!
WTF.?! Så det blev messa och ringa till Nisseeee och John direkt.. Men aa, det hela slutade bra iaf..

Nu har jag iaf vart ute med Nisseeee och John, jag och Nisse satt vid fotbollsplanen och lyssnade på musik o pratade om massa kult, medans john sprang runt som en galning på planen.. Och nyss ringde BabyBoo och sa att det blir bränboll nere på fotbolls planen, YAAY, de va ett tag sen. :D Så kommer troligtvis skämma ut mig mer än vanligtvis.. ;)  Jaa jo, det var väl det i guess..



Todays tought,
"Du är min i hemlighet.."

Kommentarer
Postat av: Ricky boi

nä men mej ska du lyckas skämma ut ;)

2010-05-06 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0