Valborg...

Jaaaha, igår var det valborg dååå.. Det va kul, började hemma hos Johanna med trevlig middag, musik och sällskap.. Sen drog det vidare till Vika, där vi mötte Fiant, Ewrik, Ricky, Tingvall ovh John.. Var där ett tag sen helt plötsligt drog johanna och fia och dom andra hade åkt hem, så ja mötte Nez och pratade lite med honom. Trevlans.. Sen gick jag upp till John och dom andra, kollade på... Vafan hette den.? Hmm, "stay alive" eller nåt, hoppade ju dock in i mitten av filmen, men fattade filmen skapligt bra iaf. ;) Käkade lite potatis gratäng sen blev det knoppen..

Vaknade idag och märkte att jag vrickat foten igår.. Väldans väldans oskönt... Men ikväll blir det Freja, yaay.!
Hoppas på kul sällskap och kanske bror min kommer vara där, ett tag sen man såg honom nu..

Welly, ska bättra mig på att skriva..


Todays tought,
"Taklovs fest ska ni ha, och väl kammad utter.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0