.......

Tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls.
Tänk alla gånger som vänner sagt att du, bara du är den bästa dom haft.

Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls..

De gånger jag inte har stått för det jag lovat, vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig.

Tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt, ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt...
Gånger jag sårat andra utan att mena det Jag ber om ursäkt nu, förlåt mig jag menar det..
Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv.
Tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata

Men saker blev som dom blev, mina problem blev saker som förändrat, det som fått mig att le..
Tänk alla gånger som jag skrikit på mamma, för att ett liv som dom andra är något jag alltid strävat efter.


Tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om, men somnat ensam, trasig, precis som vanligt..
Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär, och alla gånger som jag drömt att du var här..

Tänk alla gånger som jag hatat min far, för att jag sagt "jag älskar dig", men inte fått något svar.
Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta, för att jag brutit det jag lovat..


Todays tought,
"Im sorry...."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0