Yeschmeeesch..

Heyooo.! ;D

GOD DAMN, den här helgen blev banne mig riktigt lyckad ska jag be att få tala om.!
Welly, i Fredags satt man hemma och blev på piss dåligt humör för man inte visste va F** man skulle göra för ingen kunde bestämma sig. :O Men sen vettu, då blidde det fart i huset.. Det blev bowling med massa roliga, b.la Syster min, Fia, John, Elin och aa massa. :) Men hur bra det gick kan vi ta nån annan dag. ;)
Later efter bowlingen åkte dock Fia Evrik och John hem (ja det ska vara ett V i Evrik till er som brukar klaga..) så det va inte så kul. :( Men vi som va kvar festade vidare på sailor.. Var massa annat kul folk där med. :D

Slutade med att typ halv fyra gick jag Elin och några till på efter fest och Denize kom hem snor bakis med pannknack 3000 halv tio på morgonen.. =/ Men ja slänge i mig en pizzaaaaa och en alvedon så va det heeeelt okej igen. :) Gick upp tio i fem på eftermiddagen.. Sen tog jag nio bussen ner till nynäs för att börja kröka igen. :P
Så det blev utgång med Fia, Evrik, Elin, John och nägra till, fört till mix och mötte syster och några av hons polare. :) Sen blev det av till stor pub.. Och daaamn va kul vi hade.. Tax för en as kul helg allesamman.! Efter stor pub åkte vi till Vika, vaknade ICKE bakis. :D As skönt, sen blev de nynäs och en pizza igen. :P

Men nu har man kommit hem igen, så ska väll typ slänga in bilderna som Frans tagit sen blirre nog att knoppa..

Så sleep tight all of you.!


Todays tought,
"Du säger att du minns, att det känns som igår.
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg.
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen.?"



Jag älskar dig.! <3

Kommentarer
Postat av: Linn Pettersson

Älskar dig med <3

2011-10-24 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0