Yeeeeah.!!!

Welly, dagen har vart as nice, började med att man slog upp ögonen hemma hos Viktor, tog en as varm dusch för att vakna till lite.. Men duschade tydligen för varmt, haha.. Sen gick jag Vikki och Orre till Haninge centrum, kikade lite på teknik magasinet, sen åkte jag hem.. Efter ett tag när jag kommit hem ringde Daviie, och pratade lite och ville att jag skulle komma förbi... Har inte träffat han på hur länge som hellst... Men innan jag åkte dit så fick jag fin besök av Fia. :D Vi satte oss på baksidan och tog en kopp kaffe och några cigg i solen.. Mys mys.!

Sen fortsatte kaffe drickandet hemma hos Daviie på balkongen, sen prövade jag hans spik matta, och GOD DAMN va avslappnad jag kände mig, trodde minsann inte att den där mattan skulle funka men simm salla bimm, det gjorde den tammetusan.. Haha sen kom Staffan hem full från jobbet, waaay to go Staffiddi. ;) Sen åkte jag därifrån..

Yeye, nu är det typ time to sleep, trött som fan, somnade hos Viktor typ tre igår kväll och blev väckt av nöten halv tio. :O INTE okej Vikki. ;)


Welly, cya.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0