Wokowooow.!

Hey på er alla där ute.! :D
Hur mår ni idag.? Bra.? Va bra då. :D

Damn im in a goood mude, jobbet gick sketans bra, fick även besök av Vikki. :D (Viktor)
Som jag även ska spendera morgondagen med, yaay.!

MEN EN GREJ BARA.!!
SL WHAT THE FUCK.?!
Vafan är seriöööst erat problem.? Det har vart SOL i flera jävla dagar nu,
men likt FÖRBANNAT kan inte era jävla helvetes tåg gå som dom ska.?
Förseningar, Okej.. Men inställningar, förseningar, växelfel, signalfel.?!!
När i H*LVETTE ska ni lära er att JAAAAA det ÄÄÄRRRR vinter i Sverige varje år.! Och inte nog med det, ni REKOMENDERAR att folk ska stanna hemma pga era skit tåg.? En fråga bara, är det då ni som betalar våran lön vi går miste om.?

SERIÖST jag skulle vart hemma HALV FYRA idag, men neeeej då sörru, ja va ju hemma halv sju..
Jävla tur att buss resan var trevlig, satt och pratade med Staffan på bussen så det va trevligt. :)

Welly, nog om det, nu blir det skön musik och lite annat skit..
Ha det great allihopa. :)


Todays tought,
"Jag är säker att med tiden blir hennes död ett mysterium för mig."


Kommentarer
Postat av: Lina

vet du varför tågen krånglar?

när det kommer snö och is och grejer så fastnar isen i bromsarna så bromsarna kan sluta fungera, så man vågar inte köra tågen för att slippa krockar m.m. sen har dom inga ersättningsbussar med personal så dom måste ta några av dom andra bussarna som går så dom andra blir inställda istället. det är mycket med med tågen som krånglar :P men jag kom inte på allt jag läste i tidningen, men det har stått i tidningen om varför tågen är inställda. så:P du kanske ska läsa tidningen oftare :P så förstår du nog ;)

<3

2010-03-12 @ 13:59:34
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0