Wippiwoow.!

Här sitter man på jobbet, har precis slutat sörrni.. ;D
Åh van av nice känner mig så jävla glad idag, trotts vissa saker....
Men vafan, lite skit här och där har väll ingen dött av, inte jag iaf..

Humm, jaha, va ska man göra idag då.?
Dra sig hemåt och slå på en Astrid Lindgren film kanske. :) Skulle vara mys.. Sitta där, dricka påskmust,
käka glass eller nåt annat gott. :) Sounds like a plan to me.!

Yeye, nu ska jag fixa det som är kvar att göra på jobbet då.. Smell ya leter dudes. :)


Todays tought, (idag blir det en film replik)
"- Du är väl den där Gunvald Larsson.?"
"- Ja det sa jag när jag slog på bandspelaren, men ditt minne sitter väl i förhuden.?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0