Whaschasch.!!

Tja tjaaa... Kul... Idag vaknade man av att hela jävla huset skakade och hörde bara ett bullrande ljud..
Så jag ringde Fia och sa att nu jävlar e det krig i Sverige.. Men jaa, det var ju bara snön som åkte ner från taket, så Fia trodde nog att ja va mer störd än vanligt.. :P

På tal om den damen så kommer hon minsann förbi på en fika snart, mööyyss. :)
Jaa, känner mig så jävla depp bara.. Humm.. Har iofs feber och ont i halsen, men tror dock inte att det bara beror på det.. Eller jag vet att det inte gör det.. Men men, va gör man.?

Hur som, igår satt jag och pratade med min kusin i timmtal känndes det som, om allt och ingenting, så jävla tacksam att jag har honom.. Så Tack Pontus, att du lyssnade.. <3


Todays tought,
"Faith huh.?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0