Vi saknar dig..

Lotta Tulevall...

Det var för länge sen men det är något man aldrig glömmer..  Saknaden av personen kan svida så inåt hellvete.. USCH... Älskade Faster, för inte speciellt länge sen var det exakt tre år sen du dog, och om en månad fyller du år.. För inte så länge sen åkte jag förbi pappas gammla hus, det vi byggde, tillsammans med dig.! Och du visste att du var sjuk, så din största önskan var att hinna måla klart huset så att vi alla kunde sitta där på gräset och bara le och tänka "Va duktiga vi varit"... Men du hann inte..

Lotta det är klart nu, men vi flyttade ju där ifrån för inte så länge sen, vi behövde ett mindre hus..

Fy faan va jag saknar dig.. :'(
Jag vet att du bad mig och oss andra att inte gråta över det vi alla visste skulle hända och har hänt, men vafan det går inte Lotta.! Jag gråter tillochmed just nu.. Jag vet att du mår bättre nu och det är jag jätte glad över, men saknaden gör ju så jävla ont.!!




Todays tought,

"Visst finns det dagar, som jag kan vara snäll och låtsas som förut.
Och visst finns det dagar, som det kan göra ont, att se dig ramla här omkring.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0