Im siiinging in the raaaain..

Tja tjaaaa. :D
Woop woop, är ju på ett hiiimla bra humör idag javisst. (:
Kom precisans hem från jobbet.. Det gick helt okej idag, fick ju fin besök så det va ju nice. (:

Igååår spenderades dagen med Viktor, tog en lång promenad från jobbet till brandbergens centrum tillsammans med Vikkis mami. :) Sen åkte jag och Vikki där ifrån hem till han där vi somade direkt när vi kom in typ, haha..
Låg och sov i två timmar, sen åkte Vikki och Oscar och handlade så jag gick och la mig i soffan och glodde på simpsons. :D Sen när dom kom hem igen så kollade vi lite på tv, badade, käka godis och sen gick vi och la oss typ. :) Eller a, jag gick och la mig iaf...

Sen på morgonen vaknade jag men då var det bara jag och Oddie (kissen) hemma, så ja mös lite med henne sen gjorde jag mig i ordning och kilade till bussen..

Jaha, thata that i guess.. BTW Grattis på B-dayen Hanna.. :) Fortfarande en snorunge dock..
Laaater..


Todays tought,
"Jag hör vad du säger, men jag delar inte den åsikten.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0