Undercover.. Haha..

Jahaja, då satt man i huset på gotland, fan va smuuuutt.. :)
Eller a, förutom att min morbror som jag åkte hit med ska skilja sig, det sög.. För jag ser på dig hur dåligt du mår... :( Men vi finns här det vet du.. Allihopa..

Haha fan va bright man e då.? Första dagen man kommer hit är man tre sek från att sumpa luren, jag lägger den precis där man står och packar sina varor.. Och jag går där ifrån.? Smaart eller.? nej... Hur som så löste det sig, men hur det är en historia som jag inte orkar skriva. ;P

SHIT va tankarna om dig snurrar i huvudet..

Med dina armar runt mig är jag säkrast på jorden.
Jag känner mig älskad och betydelsefull så fort du ser mig i ögonen.
Du sprider värme i mig bara genom att ge mig en kram.
Du ger mig rysningar bara du säger mitt namn.
Du lyser upp hela min värld bara genom att le mot mig.

Todays tought,
"I love you..."

Kommentarer
Postat av: Mr.Inkognito

I love you to!

2010-07-14 @ 21:17:08
Postat av: Emilianlejla

Very informative. Great site. Really professional.

2011-12-13 @ 09:52:39
URL: http://emilianlejla.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0