Aaa...

Var och åt pizza idag, med Fia och Nisse, sen vi kikade på fotbolls match today, kuuuunde ju gått bättre..
Efter det åkte jag till Cecilia som jag inte ungåtts med på hur många dagar och månader som hellst, veldans trevlans.. Vi käkade den berömda taco pajen och kollade tv.. Mys pys..

Och imorgon.... Bär det av till kyrkogården....
Lotta min älskade faster, det skulle vart din dag.. Så jag ska gå och tända ett ljus för dig..
FAN bara tanken av att du faktiskt inte är kvar vid min sida får tårarna att börja rinna, det har gått lång tid nu men endå känns det fortfarande så jävla overkligt.. Antar att jag inte insett det själv än..
Men heaven is a place nearby, hoppas ni har det fint där uppe.. Hälsa Natalie och Johanna och alla nadra från mig.. <3


Todays tought,
"Heaven is a place nearby, so i wont be so far away." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0